facebook advancednet
Drogi Odwiedzający, Szanowny Kliencie, sprawdź w jaki sposób AdvancedNet Adam Milczarek, czyli administrator Twoich danych osobowych, zbiera je i przetwarza. Pamiętaj o prawach jakie Tobie przysługują.

Dlaczego wyświetlamy tą wiadomość?

Od 25 maja 2018 obowiązuje RODO czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Jest to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Nakłada ono na nas obowiązek jasnego i zrozumiałego poinformowania o naszej polityce zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Nie musisz akceptować żadnych zgód czy też zmian,
wystarczy że zapoznasz się z poniższymi informacjami.



JAK CHRONIMY I PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Zapewniamy, że traktujemy dane osobowe ze szczególną starannością i przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności.
  • Twoje dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy jako Usługodawca (AdvancedNet Adam Milczarek) będący jednocześnie Administratorem danych osobowych.
  • Kontakt w sprawie danych osobowych: AdvancedNet Adam Milczarek, ul. Spokojna 10, 87-100 Toruń; adres do korespondencji e-mail daneosobowe@advancednet.pl.
  • Podając dobrowolnie swoje dane masz prawo dostępu do ich treści, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić świadczenie Usług.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do świadczenia Usług i nie będą przetwarzane w innych celach, nie będziemy również ich używać do profilowania.
  • Dane osobowe przechowujemy wyłącznie na terenie EOG.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017. poz. 1219 t.j.).
  • Pamiętaj, że masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
OK, ROZUMIEM
adv.Small adv.Small 1
80,00 zł
adv.Small 2
20,00 zł
adv.Small 3
25,00 zł
adv.Medium adv.Medium 1
30,00 zł
adv.Medium 2
60,00 zł
adv.Medium 3
80,00 zł
adv.Pro adv.Pro 1
145,00 zł
adv.Pro 2
184,50 zł
adv.Limited adv.Limited
40,00 zł
Opcje dodatkowe Cennik opcji
Certyfikaty RapidSSL RapidSSL
75,00 zł
RapidSSL Wildcard
640,00 zł
RapidSSL FreeSSL
0,00 zł
Certyfikaty GeoTrust QuickSSL Basic
340,00 zł
QuickSSL Premium
550,00 zł
True BusinessID
550,00 zł
True BusinessID Wildcard
2000,00 zł
True BusinessID + EV
1050,00 zł
Power Server ID
1800,00 zł
SSL 30 Day Trial
0,00 zł
Certyfikaty VeriSign Secure Site
1730,00 zł
Secure Site Pro
3950,00 zł
Secure Site + EV
3950,00 zł
Secure Site Pro + EV
6800,00 zł
Certyfikaty Thawte SSL 123
430,00 zł
adv.Biznes 1
40,00 zł
adv.Biznes 2
80,00 zł
adv.Biznes 3
160,00 zł
Opcje dodatkowe Cennik opcji
adv.Reseller 1
200,00 zł
adv.Reseller 2
350,00 zł
adv.Reseller 3
600,00 zł
Opcje dodatkowe Cennik opcji
adv.Dedi adv.Dedi 1
470,00 zł
adv.Dedi 2
560,00 zł
adv.Dedi 3
1150,00 zł
adv.Dedi 4
1320,00 zł
adv.Dedi SSD adv.Dedi SSD 1
510,00 zł
adv.Dedi SSD 2
620,00 zł
adv.Dedi SSD 3
1350,00 zł
adv.Dedi SSD 4
1450,00 zł
adv.Dedi 2CPU adv.Dedi 2CPU 1
1400,00 zł
adv.Dedi 2CPU 2
1650,00 zł
adv.Dedi 2CPU 3
2400,00 zł
adv.VPS 1
369,00 zł
adv.VPS 2
246,00 zł
adv.VPS 3
123,00 zł
Opcje dodatkowe Cennik opcji
Zarejestruj domenę Cenniki Rejestracje Odnowienia Opcje i testy Cesja i transfer
Pozostała oferta Realizacje stron www
Aktualności
  • Zmiana cen rejestracji i odnowień domen krajowych
    05.08.2022
    Szanowni Państwo,Z dniem dzisiejszym wprowadzony został nowy cennik rejestracji i odnowień domen krajowych (.pl oraz funkcjonalnych i regionalnych).
  • Hosting SSD
    03.02.2022
    Pragniemy poinformować Państwa, że od dnia dzisiejszego usługi hostingowe świadczone są z wykorzystaniem dysków SSD.
  • Przypomnienie hasła do konta
    11.02.2020
    Na prośbę Klientów udostępniliśmy możliwość przypomnienia hasła do Panelu Klienta. Aby odzyskać hasło należy jedynie pamiętać swoją nazwę użytkownika oraz adres e-mail przypisany do konta. https://advancednet.pl/reset_hasla/ Odnośnik umieszczony został na stałe pod oknem logowania na głównej stronie naszego serwisu..
Koszyk

Twój koszyk jest pusty
LiveZilla Live Chat Software
Logowanie


Partnerzy

Płatności on-line
Jak złożyć zamówienie na konto hostingowe lub serwer dedykowany?

W naszej ofercie znajduje się wiele pakietów hostingowych oraz serwerów dedykowanych. Dla każdego z serwerów dostępne są inne parametry do wyboru. Z tego względu formularz zamówienia jest nieco bardziej rozbudowany niż standardowe formularze zamówienia. Jednocześnie wspomnieć trzeba, że nie znajdziecie Państwo w naszym serwisie typowego koszyka e-zakupów.

Samo zamówienie konta hostingowego lub serwera dedykowanego można rozpocząć na trzy sposoby - ze strony opisu wybranego pakietu, ze specyfikacji zbiorczej pakietów dla danej grupy oraz wchodząc bezpośrednio na stronę z formularzem zamówienia.

Formularz zamówienia podzielony został na 7 kroków. Każdy z kroków wymaga od Klienta podania innych danych (nie za każdym razem wymaganych).

Pierwszy krok to podanie szczegółów zamówienia.

Zamówienie - krok 1

  1. W pierwszym punkcie (zaznaczonym na czerwono na powyższym obrazku) wybrać należy zamawiany pakiet hostingowy lub serwer dedykowany. W przypadku przejścia do formularza zamówienia ze strony określonego pakietu, w polu tym zaznaczony zostanie automatycznie właściwy pakiet.
  2. W punkcie drugim należy wybrać okres abonamentowy, na który zamawiana jest usługa. Zależnie od pakietu dostępne będą różne okresy, łącznie do wyboru spośród trzech: miesiąc, pół roku oraz rok.
  3. W punkcie trzecim dostępna jest możliwość wyboru systemu operacyjnego. W przypadku kont hostingowych będzie to zawsze wartość domyślna Linux, natomiast dla serwerów dedykowanych lista będzie zmieniana zależnie od wybranego serwera (szczegóły dotyczące dostępnych systemów dostępne są także w specyfikacji poszczególnych serwerów dedykowanych). 
  4. Punkt czwarty, podobnie jak trzeci, przeznaczony jest dla serwerów dedykowanych i daje możliwość wyboru rodzaju instalacji serwera dedykowanego (instalacja podstawowa lub z jednym z trzech paneli administracyjnych). Ważne jest by zwrócić uwagę, że nie każdy panel dostępny jest dla każdego systemu operacyjnego (szczegoły w specyfikacjach serwerów).
  5. Po wybraniu parametrów zamówienia we wszystkich polach należy kliknąć przycisk Dalej (punkt 5).

W drugim kroku zamówienia Klient musi wybrać nazwę użytkownika i hasło oraz podać adres e-mail.

Zamówienie - krok 2

  1. W pierwszym polu należy wpisać wybraną nazwę użytkownika. Po kliknięciu w drugie pole system automatycznie sprawdzi dostępność wybranej nazwy użytkownika i wyświetli stosowny komunikat. Nazwa użytkownika musi się rozpoczynać literą i mieć od 5 do 10 znaków.
  2. W drugim i trzecim polu należy wpisać hasło, które będzie służyło do logowania się w Panelu Klienta. Hasło musi zostać wpisane dwukrotnie (takie samo). Musi mieć długość od 5 do 36 znaków, zalecane litery małe i duże, cyfry, oraz znaki specjalne.
  3. W czwartym polu należy wprowadzić własny adres e-mail (poprawny i działający adres - system go zweryfikuje). Na ten adres wysyłana będzie korespondencja, w tym potwierdzenie zamówienia, przypomnienia o płatnościach oraz faktury.
  4. Po wypełnieniu tej części należy kliknąć przycisk Dalej.

W kolejnym kroku (3) system poprosi o podanie danych osobowych.

Zamówienie - krok 3

  1. W pierwszym polu należy dokonać wyboru czy zamówienie składane będzie przez osobę prywatną (osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) czy też przez firmę (działalność gospodarcza, spółka, stowarzyszenie itp).
  2. W przypadku osoby prywatnej należy podać jedynie imię i nazwisko (pole nr 2) oraz numer PESEL (pole nr 3 - informacja niewymagana dla kont hostingowych oraz serwerów dedykowanych).
  3. Przy wyborze abonenta Firmy formularz zostanie rozszerzony o pole Reprezentant oraz NIP
    Zamówienie - krok 3 - firma
  4. Dla firm wymagane jest podanie imienia i nazwiska reprezentanta firmy (np. właściciel, osoba w dokumencie założycielskim) oraz numeru NIP - bez tych danych nie będzie możliwości złożenia zamówienia.
  5. Po wprowadzeniu wszystkich danych należy kliknąć przycisk Dalej.

Krok 4 oraz 5 są podobne do siebie (odpowiednio podanie adresu zamieszkania oraz adresu korespondencyjnego), dlatego też opisane zostaną razem.

Zamówienie - krok 4

  1. Dla danych adresowych (adres zamieszkania) pola od 1 do 3 są wymagane, to jest: ulica, kod pocztowy i miejscowość oraz państwo. Numer telefonu nie jest wymagany.
  2. W przypadku adresu korespondencyjnego (krok 5) dane nie są wymagane.

W kroku szóstym dajemy możliwość wpisania swoich uwag do zamówienia, w tym możliwość podania wybranych usług dodatkowych, które mają być uruchomione razem z zamówionym serwerem lub kontem hostingowym.

W kroku ostatnim umeszczone zostały pola na informacje dodatkowe typu polecający lub kupon.

Zamówienie - krok 7

  1. W polu numer 1 wpisać można identyfikator polecającego wygenerowany w programie partnerskim (w opracowaniu).
  2. Pole numer dwa to miejsce na podanie kuponu rabatowego uprawniającego do zniżek przy zamawianiu usług. Jeśli posiadasz kod kuponu - wprowadź go w tym polu.
  3. Po zaznaczeniu tej opcji fakturę (po opłaceniu zamówienia) za zamówienie otrzymasz pocztą tradycyjną (faktura drukowana z pieczątką i podpisem). W innym razie faktura przesłana zostanie na podany adres e-mail w postaci pliku PDF.
  4. Punkt piąty to akceptacja Regulaminu. Składając zamówienie automatycznie akceptujesz wszystkie postanowienia Regulaminu usług naszej firmy. Jeśli nie zgadzasz się z jego zapisami - nie składaj zamówienia.
  5. W punkcie szóstym tego kroku (oraz wcześniejszych kroków) możliwe jest kliknięcie przycisku Wstecz, który pozwala na powrót do wcześniejszych kroków bez utraty wprowadzonych danych.
  6. Po prawidłowym wypełnieniu formularza przycisk Zamów stanie się aktywny, po kliknięciu na niego przeniesiony zostaniesz na stronę z podsumowaniem całego zamówienia (wyświetlone zostaną wszystkie wprowadzone wcześniej dane) oraz będzie możliwość zatwierdzenia zamówienia i przesłania go do nas. Po tej czynności dostępna będzie możliwość opłacenia zamówienia karta płatniczą oraz e-przelewem.

Po skutecznym złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail potrwierdzającą przyjęcie Twojego zamówienia przez nasz system. W załączniku wiadomości znajdować się będzie faktura proforma - podstawa do opłacenia złożonego zamówienia.

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia lub chęcią złożenia nietypowego zamówienia (np. pakietu personalizowanego lub zamówienia specyficznej konfiguracji serwera dedykowanego) zalecamy kontakt z nami przed złożeniem zamówienia.



Powrót do listy pytań

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie zadaj nam je korzystając z chatu z jednym z naszych pracowników lub skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub przez e-mail w dziale Kontakt

adv.Small 1

  • hosting wirtualny
  • powierzchnia: 500MB
  • Transfer miesięczny: bez limitu
  • DirectAdmin PL
  • subdomeny bez limitu
Już za 150,00 zł
(121,95 zł)
rocznie! Zobacz więcej!

adv.Small 2

  • hosting wirtualny
  • powierzchnia: 2GB
  • Transfer miesięczny: bez limitu
  • DirectAdmin PL
  • subdomeny bez limitu
Już za 20,00 zł
(16,26 zł)
miesięcznie! Zobacz więcej!

adv.Small 3

  • hosting wirtualny
  • powierzchnia: 5GB
  • Transfer miesięczny: bez limitu
  • DirectAdmin PL
  • konta e-mail bez limitu
Już za 280,00 zł
(227,64 zł)
rocznie! Zobacz więcej!